Data e postimit: 2012-05-18 14:29:37
Lexime: 41860
TE NJOHESH VETVETEN
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: TE NJOHESH VETVETEN
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Fan Noli
Klasa: IX
Qyteti: Vlore
E-mail: rinac2009@hotmail.com


‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te ndihmoje gjate gjithe jetes.Ne pamje te pare,duket si nje ceshtje shume naïve,sepse vetevetja eshte secili prej nesh,dhe s’ka se si te mos e njohesh ate.Por e verteta qendron ndryshe.Te njohesh vetveten s’eshte aq e lehte.Te njohesh vetveten do te thote te nxjerresh veten para gjyqit pas cdo veprimi,e te mos kesh frike,do te thote te dallosh te metat dhe defektet e personalitetit tend vetjak,do te thote te kesh nje vetedije per vlerat e vetes dhe nje baze per zhvillimin e personalitetit tend.Pra,gjithe kjo s’eshte aq e lehte per t’u arritur.Procesi I te njohurit te vetvetes fillon ne kete moshe tranzicioni ne te cilen ne ndodhemi.Ne kete kohe,secili prej nesh pyet veten se cili eshte dhe perse ka ardhur ne kete bote.A ka ardhur valle vetem per te jetuar,per te kryer procesin e tij biologjik dhe jetesor,apo edhe per te permbushur nje mision.Jam e bindur se secili prej nesh ka ardhur ne jete per nje mision te caktuar,e jo thjesht per te kryer procesin jetesor,sepse atehere s’do te quhej jete,por vetem ‘te marrit fryme’,pasi te jetosh s’do te thote te marresh fryme.Te jetosh,do te thote te permbushesh misionin tend,e per ta permbushur kete mision,duhet te njohesh vetveten.Kjo njohje duhet bere me gjakftohtesi,me tolerance dhe duhet te kete per qellim permiresimin e personalitetit te secilit prej nesh.Per te njohur vetveten duhet te jesh modest dhe kokeulur,pasi te qenit egoist s’e ndihmon aspak kete gje.Njerezit e medhenj ,per te arritur aty ku kane qene,e njihnin shume mire vetveten,cilesite dhe te metat e personalitetit te tyre dhe ,edhe pse ishin personalitete me permasa boterore,modestia e tyre ka bere qe ata te dinin edhe te metat e tyre,dhe ta pranonin veten ashtu sic ishin.Une jam ne nje moshe ku jam duke formuar personalitetin tim dhe duke njohur vetveten.Kur e pyes veten ‘kush jam?’ nuk me vjen ne mendje te them emer-mbiemer,por mendoj per faktin se cila jam ne te vertete.I njoh te metat e mia dhe e pranoj veten ashtu sic jam.E di qe jam ne kete bote per te permbushur misionin tim dhe endrrat e mia dhe te njohurit e vetvetes eshte hapi I pare.
Megjithate,te njohesh vetveten ne thelbesi,eshte mister. Oskar Wilde ka thene : ‘Une jam mister.Jam I vetmi person ne bote qe do te me pelqente ta njihja thellesisht.’ Mendoj se edhe pse eshte e rendesishme te njohesh vetveten,ne gjithnje kemi per te qene nje mister.E rendesishme eshte te perpiqesh te rregullosh te metat e tua,te analizosh veprimet te cilat mund te lendojne te tjeret dhe te mos lesh asnje te te thote se kush je ti,sepse fundja,edhe pse s’ke per ta njohur kurre veten plotesisht,ti mbetesh personi qe e njeh me mire veten tende.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Sfr · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njohja e vetes
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i c...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Elda Vladi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftu...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...




Komentet e fundit!

Emri: Perlleshi
Email: Perlleshi @gimail.com
Komenti: Shum kot

Emri: klea
Email: likaklea10@gmail.com
Komenti: shummmm bukur ....ju lumte

Emri: hajda
Email: hajdahalili@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: floreentina
Email: florentina.v@hotmail.com
Komenti: shum esee e mire

Emri: Arbresha
Email: Arbresha@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: tea
Email: tea.lanaj@yahoo.com
Komenti: o rina....e ka lexuar shqiponja kete esene kur ke qen te fan noli ?!

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......

Emri: bleona
Email: lona1_sweet@hotmail.com
Komenti: bucker haaaahhaahha si havushi

Emri: kaltrina
Email: linna98@live.com
Komenti: me pelqeu shum eseja jote


Emri: Ida
Email: aidabushi@yahoo.com
Komenti: bravo Rina me pelqeu shume eseja jote... Te pergezoj (:

Emri: era
Email: era2009@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukuir te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com